Hinnakiri

Raamatupidamise põhiteenuse lõplik hind kujuneb välja läbirääkimiste käigus.
Raamatupidamisteenus sisaldab:
    Komplektne raamatupidamiseenus
    Jooksvaid küsimusi puudutav konsultatsioon
    Algdokumentide kontrolli
    Käibemaksu arvestus ja deklareerimine maksuametile
    Palgaarvestuse koostamine ja maksude deklareerimine maksuametile
    Töötamise registris töötajate arvele- ja arvelt maha võtmine
    Põhivarade arvestus
    Muude statistiliste aruannete koostamine ja esitamine
 

Teenuse hind sõltub ettevõtte tegevuse mahust, on tagatud arvestussüsteemi
lihtsus ja arusaadavus.
Hinnakujundus koosneb baashinnast 65.- EUR-i (1 kuu baashind kuni 20 algdokumenti).
Dokumentide mahu suurenemisega suureneb kuu baashind 15 EUR-i
(kuni 10 algdokumenti).
ALGDOKUMENDIKS loetakse:
1. arve ostjale
2. arve hankijalt
3. kassaorder
4. avansiaruanne
5. maksekorraldus
6. laekumine panka
7. panga teatis intressi või teenustasu kohta
8. palgaleht
9. laoarvestus
 

Arvestades kliendi soove ja vajadusi on võimalik ka paika panna Fikseeritud kuu hind, mille vaatame üle kord poole aasta jooksul kui teenuse maht on oluliselt suurenenud. Fikseeritud hind annab Teile teadmise mis on Teie igakuine väljaminek raamatupidamisteenusele.
Kliendi soovi korral on võimalik väikettevõttele arvestada töömahtu algdokumentide arvu järgi. Ühe algdokumendi hind on 1,30 EUR-i. Lisandub aastaaruande tasu.
 
Kliendi andmebaas asub töökindlas ja turvalises serveris, eraldi kokkuleppel on võimalik saada reaalajas ligipääs oma ettevõtte andmetele ja dokumentidele, juhendame ja koolitame kasutama raamatupidamise tarkvara ning tagatud on ka tarkvara klienditugi.